Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών -και πολλά περισσότερα- στο Ωνάσειο!
Είμαστε ενθουσιασμένοι για την έναρξη της ευρείας εκπαιδευτικής συνεργασίας μας με το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο! Οι εκπαιδεύσεις ξεκίνησαν με σεμινάριο για την Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και τη Δημόσια Εικόνα (Customer Care & Personal Branding).
Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
‘Οπως έχουμε γράψει και σε προηγούμενο άρθρο μας, το ζήτημα της εξυπηρέτησης πελατών είναι εξέχουσας σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία μιας επιχείρησης. Μπορεί να αποτελέσει παράγοντα επιτυχίας ή αποτυχίας. Οι οργανισμοί που επιλέγουν να επενδύσουν στην εκπαίδευση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού τους και να αναπτύξουν την ικανότητα ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, βασικά επενδύουν στο μέλλον.
Ενδεικτική θεματολογία
Στα σεμινάρια που πραγματεύονται την εξυπηρέτηση πελατών σε συνδυασμό με τη δημόσια εικόνα, επεξεργαζόμαστε θέματα όπως:
- Επικοινωνιακά στυλ πελατών
- Επαγγελματική τηλεφωνική εξυπηρέτηση
- Ενεργητική Ακρόαση
- Θετική διατύπωση μηνυμάτων
- Διαχείριση παραπόνων
- Δυναμική συμπεριφορά
- Το παράθυρο JOHARI
Στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα εντάξαμε και μια δραστηριότητα-έκπληξη, εμπνευσμένη από την έβδομη τέχνη, πολύ ευχάριστη και ταυτόχρονα εξαιρετικά ικανή να προκαλέσει τις παραδοχές και τις στάσεις! Η ομάδα ενθουσιάστηκε και συμμετείχε με πολλή όρεξη και ενέργεια!
Η εκπαιδευτική συνεργασία μας με το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο θα συνεχίσει με Effective Communication, Presentation Skills, Time Management, Crisis Management & Negotiations, Team Building και Stress Management!
Ξεκινά λοιπον ένας κύκλος δια ζώσης εκπαιδεύσεων με διαδραστικότητα, παιχνίδια και πολλά θετικά συναισθήματα! 🙂
Δείτε τη σχετική ανάρτηση στη σελίδα μας στο Facebook.