Σεπ 23, 2016 .

Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών στο Ωνάσειο – τρίτος κύκλος!

 

 

Συνεχίζουμε με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα τη συνεργασία μας με το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο! Τρίτος κύκλος εκπαιδεύσεων με θέμα την Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και τη Δημόσια Εικόνα (Customer Care & Personal Branding).

 

Το πρόγραμμα

 

Μετά από την επιτυχή ολοκλήρωση των δυο πρώτων κύκλων την περασμένη Άνοιξη, εκκίνησε ο τρίτος κύκλος με ακόμη μια υπέροχη ομάδα γεμάτη θετική ενέργεια.

Πέντε εκπαιδευτικές συναντήσεις με συμμετοχικές ασκήσεις, βιωματικά παιχνίδια, εποικοδομητικές συζητήσεις, και λοιπές δραστηριότητες, σε ένα custom-made σεμινάριο για την ποιοτική εξυπηρέτηση.

 

Η εμπειρία μας

 

Χαιρόμαστε να παρέχουμε υπηρεσίες εκπαίδευσης που ανατροφοδοτούν την ήδη επιτυχημένη πορεία ανθρώπων και εταιρειών.

Απολαμβάνουμε να συντονίζουμε την εκπαίδευση ομάδων που αγκαλιάζουν την αξία της προσωπικής βελτίωσης.

Εκτιμούμε απεριόριστα την εμπειρία που βιώνουμε και τις νέες γνώσεις που αποκτούμε και εμείς μέσα από τη διάδρασή μας με τους συμμετέχοντες.

 

Η ισχύς εν τη ενώσει! (πιθανώς θα γίνει το νέο μας μότο) 🙂